ABOUT ME
Edito, creo i connecto
“M’apassiona l’entorn digital, l’edició, la comunicació i aprendre d’altres professionals.”
Connectem?
ABOUT ME
Edito, creo i connecto
Connectem?
Em dic Anna Sadurní i em defineixo com a editora, però en realitat vaig començar fent de becària a Edicions 62. També he tingut la sort de treballar en diferents editorials i agències de publicitat: PAU Education, McGraw-Hill, edebé, Penguin Random House, entre d’altres; de primer exercint d’auxiliar tècnica editorial i redactora, després, d’editora i ja fa anys de coordinadora editorial, gestora de continguts, Project Manager i responsable de difusió. Actualment treballo al departament de comunicació de la Fundació Jaume Bofill. El meu objectiu a curt termini és aprendre molt d’edició digital.
Soc filòloga, tinc el CAP, el màster d’edició, i recentment he obtingut el títol d’experta en Social Media per la UB. Em sento afortunada.
I tu? De què em coneixes?
En quin moment hem treballat junts? Què has après de mi?
Help Editors Respon
Helpeditors Respon és un espai obert, un fòrum col·laboratiu de preguntes i respostes sobre temes d’edició i xarxes socials amb l’objectiu d’ajudar-nos entre nosaltres. Segur que alguna vegada has volgut fer una pregunta a un editor i no sabies a on fer-ho. Consulta’m!
Hola Anna.
Felicitats pel blog, vaig estar treballant d’encarregada de llibreria i conec una mica el món editorial.
Aquesta recerca i guia del teu blog és molt bona i, el millor, clara i entenedora.
He anat seguint la seva creació mentre compartíem estones de caps de setmana, encomanes entusiasme, gaudeixes de cada aprenentatge i transmets alegria en tot el que fas.
Convençuda del teu èxit!
Enhorabona!!
Moltes gràcies Mireia! Ja saps que força de voluntat no me’n falta. Sempre intentant millorar i observar els millors de ben aprop 🙂
Anna, ens vam conèixer l’any passat a La Molina, les dos sóm amants de l’esport i en especial l’esquí alpí. Des del primer moment em va embolcallar el teu entusiasme que encomanes en tot el que fas. Alegre i divertia, amant de la VIDA, apassionada i tossudament tenaç.
És un plaer poder compartir moments amb tu. Molt contenta d’ haver-te conegut.
I tant!! Que curiós perquè jo penso exactament el mateix de tu! 🙂 Som unes motivades!!
Hola Ana! Tú y yo hemos compartido tanto en el terreno de lo personal y de lo profesional que no sabría cuál dejar aquí escrita! Casualmente ayer publiqué en mi blog a propósito de un libro de Paul Auster una anécdota que nos sucedió a los dos hace ya un tiempo:
http://tmblr.co/ZmQ6OwJp_bu1
Pero en el terreno profesional, de los años que pasamos juntos en la editorial, tengo muchos y buenos recuerdos. Sobre todo, recuerdo aquella publicación de jóvenes en la pubertad y de su autora. Tu estabas editando y preparando el libro y yo me encargaba de la promoción y la presentación. Recuerdo los quebraderos de cabeza que te daba a ti la autora con sus particularidades y a mí montar un escenario que inspirase la participación y el posterior debate de la gente que asistió.
Al final, como siempre, todo nos salió bien. Solo sé que un proyecto puede tener buenos resultados si se sufre, si se siente de verdad, pero, sobre todo, si se comparte, como hacíamos tu y yo cuando trabajábamos juntos.
Enhorabuena por tu blog! Me encanta!
fernando Catalán
http://www.ambitos.es
Anna, aquest bloc està molt bé! Me l’he estat mirant i la veritat és que hi ha un bon munt de posts ben interessants. Et desitjo molta sort en aquesta “andadura” digital i en tots els teus projectes.
I als demés… què dir-vos de l’Anna? Una gran professional de trajectòria llarga i ample i, a més, una gran companya amb un gran esperit d’equip i que no dubtarà mai a fer-te un cop de mà si li demanes.
I ja posats… ja fa temps que no comparti’m una canyeta “por ahi”, oi?
Vinga, sort i fins aviat!
Gràcies Pau! Una abraçada
Hola Satur, t’he nominat pel Liebster Award, trobaras les 11 preguntes a l’entrada que he publicat fa un moment. Un petonàs!!!
Moltes gràcies! Ara m’hi poso! M’alegro que t’agradi el bloc tot i que últimament tinc menys temps del que voldria….
A on les he de contestar?
Anna,
ha estat un plaer tornar a treballar amb tu 😉 Ets una font de contactes i d’alegria!!! Espero que ens tornem a trobar en un futur, sincerament. Un petonàs!
Gràcies Mònica! Segur que ens tornarem a trobar. Una abraçada i molts ànims!